Let me share a unique sort of Website which is  trying to solve the issue of taraweeh prayers in view of hafiya fiqh

It starts off like this

تراويح كا مسئله

الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على المبعوث رحمة للعالمين وخاتم النبیین والمرسلین سيدنا
محمد وعلى آله وصحبہ اجمعین
از
مولانا حافظ محمد خاں صاحب دامت برکاتہم

So, this means, it is written by some one named Hafiz Mohammad Khan

Now, this person writes

بیس رکعات تراویح سنت ہے

تراویح کا مسئلہ قرآن مجید میں موجود نہیں ہے بلکہ کتب احادیث میں موجود ہے اور کتب احادیث میں رسول الله صلى الله عليه وسلم کا تین رات تراویح پڑهنے اورامت کو تراویح پڑهنے کی ترغیب موجود ہے مثلا محدثین کرام نے اپنی کتب میں تراویح کے بارے اس طرح ابواب قائم کیئے ہیں۔

1. باب فضل من قام رمضان ، صحيح البخاري

2. باب الترغيب في قيام رمضان وهو التراويح ، شرح النووي على مسلم

3. باب ما جاء في قيام رمضان ، موطأ مالك

4. باب ما جاء في قيام شهر رمضان ، سنن الترمذي

5. باب ما جاء في قيام شهر رمضان ، سنن ابن ماجه

6. باب قيام شهر رمضان ، سنن النسائي

7. باب في قيام شهر رمضان ، سنن أبي داود وغیرذالک

ان ابواب کے تحت ان محدثین کرام نے جو احادیث نقل کی ہیں ان میں مندرجہ ذیل باتوں کی تصریح ہے۔

1. رسول الله صلى الله عليه وسلم نے رمضان المبارک کا پورا مہینہ تراویح نہیں پڑهائی

2. رسول الله صلى الله عليه وسلم نے رمضان المبارک کی تیئیسویں کی رات کو تیسرے حصہ تک ، پچسویں کی رات کو نصف حصہ تک ، اور ستائیسویں کی رات کو آخرتک تراویح پڑهائی

3. ان تین راتوں میں تراویح پڑهانے کے بعد اور وتر پڑهنے پہلے رسول الله صلى الله عليه وسلم کا سونا ثابت نہیں ہے

4. رسول الله صلى الله عليه وسلم نے چوتهی رات کو صحابہ کرام رضی الله عنهم کو ارشاد فرمایا کہ اب اپنے اپنے گهروں میں تراویح پڑھ لیا کریں

5. رسول الله صلى الله عليه وسلم کی رحلت تک یہی حالت رہی اور حضرت سيدنا ابوبکر صدیق رضی الله عنه کی دور خلافت میں بهی یہی حالت رہی اور سيدنا عمر بن الخطاب رضي الله عنه کی دور خلافت کے شروع میں بهی یہی حالت رہی۔

6. پهر سيدنا عمر بن الخطاب رضي الله عنه نے اپنے دور خلافت میں تمام لوگوں کو سیدُ القراء حضرت أبي بن كعب رضي الله عنه کی امامت میں بیس رکعات تراویح پر جمع کیا اور رسول الله صلى الله عليه وسلم اس ارشاد مبارک عليكم بسنتى وسنة الخلفاء الراشدين المهديين عضوا عليها بالنواجذ ، أخرجه أبو داود والترمذي وإبن ماجة وأحمد وإبن حبان والحاكم ، کے مطابق سيدنا عمر بن الخطاب رضي الله عنه کا یہ اقدام سنت ہے اسی لیئے تمام صحابہ کرام رضی الله عنهم کا اس پر اجماع واتفاق ہوا۔

یاد رہے کہ محدثین کرام نے تراویح کے بارے جو ابواب قائم کیئے ہیں ان میں رسول الله صلى الله عليه وسلم کی تراویح کی کوئی صحیح متعین تعداد ثابت نہیں ہوتی کہ رسول الله صلى الله عليه وسلم نے کتنی رکعات تراویح پڑهائی ؟ لہذا اس صورت حال میں ایک دین دار مسلمان صحابہ کرام رضی الله عنهم کی طرف رجوع کرے گا انهی مقدس شخصیات کے قول وعمل کو دیکهے گا کیونکہ قرآن وسنت اور سارا دین ہماری طرف انهی نفوس قدسیہ کے واسطہ سے پہنچا ہے یہی وه مقدس ومطهر جماعت ہے جنهوں نے اپنی ساری عمریں رسول الله صلى الله عليه وسلم کی خدمت اقدس میں گذاریں اور یہی مقدس ومحترم شخصیات رسول الله صلى الله عليه وسلم کے اقوال واعمال واطوار وعادات ورموز ونکات واحکامات وارشادات وفرمودات کو باقی امت میں سب سے زیاده اوربہتر وکامل طور پرجاننے والے اوراس پرعمل کرنے والے تهے لہذا تراویح کے باب میں ہم انهی مقدس ومحترم شخصیات کی طرف رجوع کریں گے لہذا اس باب میں جب ہم صحابہ کرام رضی الله عنهم کے عمل وسیرت کو دیکهتے ہیں تو واضح طور ہمیں صحابہ کرام رضی الله عنهم کا یہ عمل نظرآتا ہے کہ سيدنا عمر بن الخطاب رضي الله عنه نے اپنے دور خلافت میں تمام لوگوں کو سیدُ القراء حضرت أبي بن كعب رضي الله عنه کی امامت میں بیس رکعات تراویح پر جمع کیا جیسا کہ صحيح البخاري وغیره میں یہ تصریح موجود ہے۔

وعن ابن شهاب عن عروة بن الزبير عن عبد الرحمن بن عبد القاري أنه قال خرجت مع عمر بن الخطاب رضي الله عنه ليلة في رمضان إلى المسجد فإذا الناس أوزاع متفرقون يصلي الرجل لنفسه ويصلي الرجل فيصلي بصلاته الرهط فقال عمرإني أرى لو جمعت هؤلاء على قارئ واحد لكان أمثل ثم عزم فجمعهم على أبي بن كعب الخ فتح الباري بشرح صحيح البخاري

اور کسی بهی شخص نے ان پر کوئی انکار واعتراض نہیں کیا اور بهلا اعتراض کون کرتا آخر بیس رکعات تراویح کا حکم دینے والی شخصیت کون ہے ؟ وه سيدنا عمر بن الخطاب رضي الله عنه ہیں


20 rakah taraweeh is a sunnah

Issue of taraweeh is not present in Quran, rather it is present in books of ahadeeth, and in those books, we see that holy Prophet offered it for 3 days, and gave inclination to ummat to offer it. Scholars of ahadeeth have given the following chapters in their books

[He mentions the headings as i have copied above]

Under these headings, the narrations which scholars have mentioned shows the following points

1- Holy Prophet did not offer taraweeh for whole month of ramadan

2- Holy Prophet offered it till third part of night in night of 23rd, half night in 25th, and whole night in 27th

3-It is not proven that holy Prophet slept after taraweeh and before offering witr

4- Holy Prophet told sahaba on the 4th night to offer it in their houses

5- The situation remained so till death of holy Prophet, and then same in era of abu Bakar, and start of era of Umar

6- Then Umar in his era, combined all people behind abi bin Kaab for 20 rakat prayers. and in saying of holy Prophet that follow my sunnah and sunnah of my caliphs, this is sunnah, and there was ijma’a on this from all sahaba

Keep in mind that the chapters which scholars have made for taraweeh, none of them shows any fixed number of rakat for taraweeh. So in this state, we are bound to look to sahaba, it is these great people who gave us religion….(he praises sahaba then and says)….so we clearly see that sahaba acted on it when they were combined by Umar behind abi bin kaab as has been mentioned by bukhari

وعن ابن شهاب عن عروة بن الزبير عن عبد الرحمن بن عبد القاري أنه قال خرجت مع عمر بن الخطاب رضي الله عنه ليلة في رمضان إلى المسجد فإذا الناس أوزاع متفرقون يصلي الرجل لنفسه ويصلي الرجل فيصلي بصلاته الرهط فقال عمرإني أرى لو جمعت هؤلاء على قارئ واحد لكان أمثل ثم عزم فجمعهم على أبي بن كعب الخ فتح الباري بشرح صحيح البخاري

And none of them objected or criticized, and who could criticize as who was the one who gave order for 20 rakat taraweeh? it was Umar ……………

……………

you can see snap shots of the website here

Advertisements